Cyfrowe rozwiązania PGNiG cieszą się coraz większym zainteresowaniem Klientów.

10.06.2020 Kategoria:

W maju za pośrednictwem elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK) PGNiG Obrót Detaliczny zawarło rekordową liczbę ponad 8,5 tys. umów na sprzedaż gazu.  Od 1 czerwca możliwość zawierania online umów na dostawy gazu zyskały również firmy.

Ponad 8500 umów na dostawy gazu podpisanych za pośrednictwem eBOK PGNiG Obrót Detaliczny w maju oznacza, że pobity został rekord z kwietnia tego roku, który wynosił 7100 umów online. Liczba umów zawartych przez PGNiG Obrót Detaliczny za pomocą serwisu eBOK wynosi od początku roku już blisko 19 tysięcy.

– Ostatnie miesiące pokazują wyraźnie, że inwestycje PGNiG w rozwój zdalnej obsługi naszych odbiorców były słuszną decyzją. Stajemy się liderami branży energetycznej w obszarze obsługi online i cały czas pracujemy nad nowymi funkcjonalnościami, takimi jak polecenie zapłaty online, z którego mogą korzystać już klienci PKO BP, a wkrótce również innych banków – podkreśla Jerzy Kwieciński, Prezes Zarządu PGNiG SA.

Od 1 czerwca PGNiG Obrót Detaliczny udostępnił także możliwość zawierania online umów na dostawy gazu firmom. Funkcjonalność dostępna jest zarówno dla podmiotów, które już posiadają konto w eBOK, jak i dla tych, które jeszcze nie mają umowy z PGNiG – wówczas przy okazji zawierania nowej umowy, zakładają również konto w serwisie.

– Mamy powody do zadowolenia, ponieważ pomimo otwarcia tradycyjnych Biur Obsługi Klienta w połowie maja, w obsłudze online padł kolejny rekord ponad 8,5 tys. podpisanych umów. Nasze zdalne kanały są stworzone dla każdego Klienta, również dla osób starszych – proste w obsłudze i intuicyjne – mówi Henryk Mucha, Prezes PGNiG Obrót Detaliczny.

Przypominamy, że elektroniczne Biuro Obsługi Klienta eBOK, umożliwia m. in.:

  • zawarcie nowej umowy gazowej i przepisanie istniejącej;
  • podanie odczytu stanu gazomierza oraz licznika energii elektrycznej;
  • podgląd informacji o aktualnych i archiwalnych rozliczeniach;
  • kontrolę bieżącego salda płatności;
  • obsługę płatności elektronicznych wraz z funkcją polecenia zapłaty;
  • wgląd w historię zużycia paliwa gazowego oraz energii elektrycznej;
  • zmianę/uzupełnienie danych w umowie;
  • zmianę grupy taryfowej;
  • przesłanie wniosku o zwrot nadpłaty;
  • kontakt na wybrany temat poprzez formularz;
  • zawarcie umowy na usługi dodatkowe.

 

Do dyspozycji Klientów jest również Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta, dostępne pod numerem 22 515 15 15*, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 19:00. Inną formą kontaktu z naszymi pracownikami jest formularz znajdujący się na stronie ebok.pgnig.pl/kontakt lub e-mail:kontakt@pgnig.pl


Zapisano